Wednesday, August 31, 2011

Kyll

Joo totta, että mulla noita jätkiä/miehiä on ollut vaikka muille jakaa tai niin paljon että monella ei ees koko eläman aikana ole yhtä monta. Mut en mä mun jätkii oikeastaan kadu, musta elämässä pitää ottaa ilo irti ja jos on sinkku niin mitä pahaa yhdenillanjutuissa muka on? Jos osaa käydä säännöllisesti testeissä ja huolehtii kaikista jutuista, niin ei pitäisi olla niissä mitään väärää. Ei kaikille seurustelu vaan sovi. Mä oikeastaan haluaisin löytää sen oikeen ja rakastuu taas, mut nyt en ole siihen valmis, koska maineeni on niin huono. En halua kunnon juttua ennen kun olen itse tasapainoinen ja valmis suhteseen ja omat asit ovat niin hyvin,että pystyn ottamaan ja huomioimaan toisen rinnalleni. sitten kun oikeasti haluun sitoutua ja kunnon parisuhteen missä oikeasti pystyn rakastumaan ja olemaan uskollinen ja hyvä tyttöystävä niin sitten vasta sellasen hommaan. Tällähetkellä mulla ei ole aikaa sellasii, et must yhenillanjutut on ihan okei! Mut niitäkin olen nyt aika paljon vähentänyt, ihan oman maineeni takia. Mut jos niitä tulee, niin niitä on tullakseen. Ei mua kiinosta jos jotku "pikkulissut" huutelee mulle et oon joku huora. Jos ei eees tie mitä sana merkkaa? Mietitään olenko koskaan ottanut rahaa seksistä? vastaus on jyrkkä EI. Mun moraali ei siihen kykene ja ihan omasta tahdosta panen jos haluun. En väkisin ala rahasta sellasta ihmistä panemaan, ketä en todellakaan halua. Se olisi kuvottavaa ja naurettavaa... Mut vaiks en ite sellasta tekisi niin emmä niin tuomitse ketä sellasta harrastaakaan se on niitten asia ei mun. Ei munkaan asiat kuulu muille, vaks niit aikas paljon kerronkin täällä. Mut kaikki tekee mitä tekee elämällä, ei kukaan tee kaikkea täydellisesti. Antakaa mun panna jos haluun ja keskittykää te omaan elämäänne, kyllä monella riittää siinäkin tehtävää, mutta monesti jos on niin "paska" elämä niin sit pitää pilkkua viilata ja tulla toisten elämään tietämättömänä. Jos et tunne mua niin mitä varten tuut arvostelemaan mua? En mäkään arvostele sua, ja ihmiset muutenkin ottavat asioista omia johtopäätöksiä ja liiottelevat asioilla liikaa.

3 comments:

  1. oot NIIIN oikeessa! en tunne sua mutta oon kuullu susta paaljon eri stooreja ja oon aina koittanu puolustella sua tolla samalla metodilla, että mitä vitun vikaa yhdenillan jutuissa on ? ei yhtään mitään! ja just että me eletään vaan kerran ja siitä pitää nauttiaa just sillä tavalla miten ite haluaa! :)

    ReplyDelete
  2. oot oikees! ne jotka on arvostellu sua on itekki pannu joten miks helvetis ne esittää jtn neitys mariaa ? .. ero siin on vaa se et sult nää jutut on päässy leviämään niitten ei..

    ReplyDelete
  3. mulla on paljon kavereita jotka pitää sua ihan täydellisenä lutkana ja vitsinä. silti mun mielestä sä oot Fia hieno tyyppi siinä mielessä ettet sä häpeä itseäs tai sitä mitä olet. mäkin toivon usein että olisin itsekin sellanen joka ei välitä muiden sanomisista mutta mulla ei vaan ole niin hyvä itsetunto sellaseen. sä oot hieno tyyppi vaikka välillä sun juttus on vähän outoja. sä olet ihan fiksu kun tarkemmin katsoo ja oon itse samaa mieltä ettei yhden illan jutuissa ole mitään ihmeellistä kun miehetkin niitä harrastaa. miksei sitten naiset?

    oot loistava :)

    ReplyDelete